Skip to main content
فهرست مقالات

بدن سازی حفظ تناسب اندام در تابستان

نویسنده:

(5 صفحه - از 70 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : بدن، ورزش، ماهیچه‌ها، حفظ تناسب اندام در تابستان، بدن‌سازی، کالری، آب، وزن، مقدار چربی غذا، چربی بدن

خلاصه ماشینی:

"و در طول سال کمتر ورزش‌ می‌کنند اما وقتی که تابستان از راه‌ می‌رسد می‌خواهند ورزش بکنند و به‌ راه‌پیمایان آخر هفته که مانند یک قشون‌ شکست خورده لنگان لنگان راه می‌روند، می‌پیمودند که گاهی از نفس می‌افتند و یا مجروح می‌شوند وبالاخره جائی‌ می‌نشینند و استراحت می‌کنند و تا آخر هفتهء دیگر به ورزش نمی‌پردازند و کم‌تحرک می‌مانند بنابراین بهتر است به‌ جای یک روز ورزش و عرق کردن و نفس‌نفس زدن و شش روز استراحت‌ نمودن،این ورزش را در هفته سه یا چهار روز انجام داد و هر جلسه ورزش نیز دست‌کم باید 03 دقیقه و حد اکثر یک‌ ساعت طول بکشد. پیش از هر جلسه ورزش،مقداری‌ ورزشهای نرمشی به مدت 5 دقیقه انجام‌ دهید و در این موقع این ورزش نرمشی را روی ماهیچه‌هائی متمرکز نمائید که به‌ نظر شما بیش از همهء عضلات مورد استفاده قرار خواهند گرفت مانند ساق‌ پاها و رانها برای راه رفتن،بازوها برای‌ شنا کردن و غیره."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.