Skip to main content
فهرست مقالات

بدن سازی حفظ تناسب اندام در تابستان

نویسنده:

(5 صفحه - از 70 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : بدن ،ورزش ،چربی ،ماهیچه‌ها ،حفظ تناسب اندام در تابستان ،بدن‌سازی ،کالری ،آب ،وزن ،مقدار چربی غذا ،چربی بدن ،چربی غذا ،هوای گرم ،چربی غذا بهترین ،جنگ چربی اضافی بدن ،راه‌پیمائی ،حجم چربی بدن ،لزوم خوردن آب موقع ورزش ،وزن اضافی ،مواد غذائی ،میوه‌های تابستانی به جنگ چربی ،بهترین ،کم چربی ،تابستان کاستن از چربی غذا ،حجم چربیهای اضافی ،شدت ورزش ،چربی بدن و افزایش حجم ،هفته ،لیوان آب ،بهترین موقع راه‌پیمائی

خلاصه ماشینی:

"و در طول سال کمتر ورزش‌ می‌کنند اما وقتی که تابستان از راه‌ می‌رسد می‌خواهند ورزش بکنند و به‌ راه‌پیمایان آخر هفته که مانند یک قشون‌ شکست خورده لنگان لنگان راه می‌روند، می‌پیمودند که گاهی از نفس می‌افتند و یا مجروح می‌شوند وبالاخره جائی‌ می‌نشینند و استراحت می‌کنند و تا آخر هفتهء دیگر به ورزش نمی‌پردازند و کم‌تحرک می‌مانند بنابراین بهتر است به‌ جای یک روز ورزش و عرق کردن و نفس‌نفس زدن و شش روز استراحت‌ نمودن،این ورزش را در هفته سه یا چهار روز انجام داد و هر جلسه ورزش نیز دست‌کم باید 03 دقیقه و حد اکثر یک‌ ساعت طول بکشد. پیش از هر جلسه ورزش،مقداری‌ ورزشهای نرمشی به مدت 5 دقیقه انجام‌ دهید و در این موقع این ورزش نرمشی را روی ماهیچه‌هائی متمرکز نمائید که به‌ نظر شما بیش از همهء عضلات مورد استفاده قرار خواهند گرفت مانند ساق‌ پاها و رانها برای راه رفتن،بازوها برای‌ شنا کردن و غیره."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.