Skip to main content
فهرست مقالات

بدن سازی و حفظ تناسب اندام در تابستان

نویسنده:

(7 صفحه - از 68 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : بدن، ورزش، آب، بازوها، حفظ تناسب اندام در تابستان، حرکت، رانها، سوپ، ورزش‌های آئروبیک، عرق

خلاصه ماشینی: "ورزش‌های آبی دیگر:اگر شنا بلد نیستید و یا نمی‌خواهید شنا بکنید، می‌توانید در بخش کم عمق آب کمی‌ حرکت کنید و این خود باعث خنکی‌ بدن شما می‌شود چه گرمای بدن‌ مستقیما وارد آب می‌گردد. در آبی که تا سینه است راه‌ می‌روید،می‌توانید پیراهنی با آستین‌های بلند و دارای دوگمه‌ای که در پائین بسته می‌شود،بپوشید چه این نوع‌ پیراهن به مقاومت آب می‌افزاید که در این صورت برای پیش روی در آب‌ نیروی زیادتر لازم است و نیز شما را از تابش نور خورشید حفظ می‌کند. طرز حرکت ساده در داخل آب 1-حرکت بازوها،در آبی که ارتفاع‌ آن تا سینه است،یک پا را جلو پای‌ دیگر بگذارید،زانوها را خم کنید تا این‌ که شانه‌هایتان زیر آب قرار گیرد، بازوها را هم سطح شانه و جلو خود نگاهدارید به‌طوری که کف دست‌ها رو به پائین باشد و سپس دست‌ها و بازوها را به طرف عقب بچرخانید و تا حدی‌ که ناراحت نمی‌شوید به عقب ببرید و بعد کف دست‌ها را به طرف جلو برگردانید و بازوها را به سمت جلو حرکت دهید. بازوها را به‌ طور راست و کشیده به طرفین ببرید به‌ طوری که دست‌ها هم سطح شانه باشند و سپس از لبهء استخر بگیرید تا بتوانید خود را نگاهدارید و بعد اندامهای تحتانی را از مفاصل رانها خم کنید،زانوها را راست نگاهدارید و آنگاه پاها را بال‌ بیاورید تا این که با بدن شما زاویهء قائمه‌ تشکیل دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.