Skip to main content
فهرست مقالات

مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان با توجه به جنسیت، مقاطع تحصیلی و رشته تحصیلی

نویسنده:

علمی-پژوهشی (وزارت علوم)/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114)

کلید واژه های ماشینی : سبکهای یادگیری، سبکهای یادگیری دانشجویان، دانشجویان، پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب، سبکهای یادگیری دانشجویان کارشناسی، سبکهای یادگیری زنان و مردان، کلب، سبک یادگیری شیوه‌های یادگیری تجربه، مقاطع تحصیلی و رشته تحصیلی، یادگیری دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد

خلاصه ماشینی: "جدول 5:آزمون مجذور خی دو طرفه بین سبکهای یادگیری و جنسیت {T جنسیت/سبکهای یادگیری واگرا انطباق یابنده همگرا جذب کننده زن 41 35 41 39 مرد 61 62 73 58S}T بر اساس نتایج به دست آمده، بین زنان و مردان دانشجو با سبکهای یادگیری مختلف با درجهه آزادی 3 و سطح اطمینان 95% تفاوت معنی داری مشاهده شده است. جدول 7:آزمون مجذور خی دو طرفه بین سبکهای یادگیری و میانگین معدل کل سه رشته {T میانگین معدل کل سه رشته/سبکهای یادگیری واگرا انطباق یابنده همگرا جذب کننده 49/15 52 54 45 42 50/15 50 43 69 55S}T بر اسا نتایج به دست آمده، بین سبکهای یادگیری و میانگین نمرات بالا و پایین دانشجویان سه رشته تحصیلی انسانی، پزشکی و فنی-مهندسی با درجه آزادی 3 و سطح اطمینان 95% تفاوت معنی داری دیده نشده است. نتایج بیانگر آن هستند که دانشجویان علوم انسانی بیشتر از دو گروه دیگر، یعنی پزشکی و فنی و مهندسی، به آزمایشگری فعال و مشاهده تأملی(AE-RO)گرایش‌ دارند، ولی بین این سه رشته دو عامل مفهوم سازی انتزاعی و تجربه عینی(AC-CE) تفاوت معنی داری مشاهده نشده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.