Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده مقاله انگلیسی به فارسی: بررسی اثر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت دانشجویان

نویسنده:

علمی-پژوهشی (وزارت علوم)/ISC (4 صفحه - از 136 تا 139)

کلید واژه های ماشینی : بررسی اثر ارزشیابی تکوینی ،ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت دانشجویان ،اثر ارزشیابی تکوینی بر پیشرفت ،ارزشیابی تکوینی ،اثرات ارزشیابی تکوینی بر یادگیری ،چکیده مقاله انگلیسی به فارسی ،ارزشیابی تکوینی در پیشرفت دانشجویان ،مزایای ارزشیابی تکوینی در پیشرفت ،پیشرفت بیشتری به دانشجو ،نگرش مثبت به یادگیری تأکید ،ارزشیابی تکوینی پیشرفت ،ارزشیابی نهایی ،ارزشیابی تکوینی فراگیری ،ارزشیابی تکوینی دریافت ،توجه بیشتری به مزایای ارزشیابی ،آزمون ،درگیر اثرات ارزشیابی ،تفاوت معناداری در زمینه اطلاعات ،استادان ،دانشجویان تربیت دبیر دانشگاه شهید ،پیشرفت دانشجویان نشان ،درس آزمون و ارزشیابی حضور ،گروه آزمایشی ،فرضیه ،دبیر دانشگاه شهید چمران ،بهبود ،استفاده از ارزشیابی تکوینی ،پس‌آزمون ،پیش‌آزمون ،پنج ارزشیابی

خلاصه ماشینی:

"بسیاری بر این عقیده‌اند که ارزشیابی تکوینی پیشرفت بیشتری به دانشجو می‌دهد و بر نگرش مثبت به یادگیری تأکید می‌کند. صد و دوازده نفر از دانشجویان تربیت دبیر دانشگاه شهید چمران که در درس آزمون و ارزشیابی حضور داشتند در این پژوهش شرکت کردند. نتایج نشان داد که تفاوت معناداری در پس آزمون دو گروه وجود دارد. این نتایج نشان می‌دهد که استادان باید توجه بیشتری به مزایای ارزشیابی تکوینی در پیشرفت دانشجویان نشان دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.