Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده مقالات انگلیسی به فارسی

علمی-پژوهشی (وزارت علوم)/ISC (11 صفحه - از 83 تا 93)

کلید واژه های ماشینی : شیراز دوره بیست‌و‌یکم ،چکیده مقاله‌های انگلیسی به فارسی ،چکیده ،مجله علوم اجتماعی و انسانی ،زبان ،دانشگاه شیراز دوره ،انسانی دانشگاه شیراز ،ویژه‌نامه زبان انگلیسی ،روش تدریس دبیران مراکز پیش‌دانشگاهی ،بهار ،زبان انگلیسی و زبان‌شناسی ،دبیران ،پرسشنامه ،تدریس دبیران و مراکز پیش‌دانشگاهی ،آزمون ،دبیران مراکز پیش‌دانشگاهی ،متن ،روش تدریس دبیران ،پیاپی ،دانش‌آموزان ،مراکز پیش‌دانشگاهی ،دبیران زبان انگلیسی در دوره ،فعل ،پژوهش ،گزینش‌های زبانی در متون انگلیسی ،نمرات ،آزمون انگلیسی کنکور سراسری ،ساخت‌های ،روش ،دانشگاه شیراز لیلا رزمجو دانشگاه

خلاصه ماشینی:

"مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز دوره بیست و یکم، شماره اول، بهار 1383(پیاپی 40) (ویژه‌نامه زبان انگلیسی و زبان‌شناسی) بررسی مقابله‌ای ساخت‌های پرسشی پاسخ طلب در نمایشنامه‌های معاصر انگلیسی و فارسی دکتر لطف الله یار محمدی استاد دانشگاه شیراز ژانین جعفری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چکیده هدف این تحقیق بررسی کارایی الگوی تجزیه و تحلیل گفتار تسویی(1995)به خصوص در مورد زیر مقوله‌های ساخت‌های پرسشی پاسخ طلب و بررسی مقابله‌ای آنها در فارسی و انگلیسی می‌باشد. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز دوره بیست و یکم، شماره اول، بهار 1383(پیاپی 40) (ویژه‌نامه زبان انگلیسی و زبان‌شناسی) تاثیر آزمون انگلیسی کنکور سراسری بر روش تدریس دبیران و مراکز پیش‌دانشگاهی سید آیت اله رزمجو دانشگاه شیراز چکیده هدف از این تحقیق اولا بررسی تاثیر آزمون انگلیسی کنکور سراسری بر روش تدریس دبیران مراکز پیش‌دانشگاهی می‌باشد. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز دوره بیست و یکم، شماره اول، بهار 1383(پیاپی 40) (ویژه‌نامه زبان انگلیسی و زبان‌شناسی) دیکته تعبیری:آزمونی نو درحیطه درک شفاهی دکتر حمید زاهدی دانشگاه شیراز چکیده این مقاله به معرفی آزمونی جدید در حیطه درک شفاهی می‌پردازد. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز دوره بیست و یکم، شماره اول، بهار 1383(پیاپی 40) (ویژه‌نامه زبان انگلیسی و زبان‌شناسی) تهیه و تعبیه پرسشنامه جهت سنجش باور خودکارآمدی یادگیری زبان توسط زبان‌آموزان ایرانی دکتر فیروز صدیقی، سپیده علوی، دکتر سیامک سامانی دانشگاه شیراز چکیده هدف پژوهش حاضر یکی تهیه و تعبیه پرسشنامه مناسبی جهت سنجش و خودکارآمدی یادگیری زبان خارجی زبان‌آموزان ایرانی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.