خلاصه ماشینی:
"هدف از تهیهی آن دستیابی به نظرات دانشآموزان و مقایسه اظهارات آنها با نتایج تحلیل محتوای سوابق،اسناد و صورتجلسات شورای دانشآموزی مدرسه و اظهارات مربیان و مدیران بوده است.
از دیگر نتایج،این که 97% دانشآموزان اظهار داشتهاند که رئیس شورای دانشآموزی و اعضای آن مشخص شدهاند و 76% اظهار کردهاند که نماینده مدیر مدرسه در شورا مشخص شده است.
بدین منظور 1000 نفر از اعضای انجمن مشاوران مدرسه مدارس آمریکا به طور تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامهای برای مطالعهی خودآسیبی برای آنها فرستاده شد از این تعداد،43 پرسشنامه برگردانده شده قابل استفاده بود.
این مشاوران با وجود اینکه خود را افراد مناسبی برای کمک به دانشآموزان دارای رفتار خودآسیبی میدانستند اظهار داشتند که به آموزش بیشتری برای شناسایی این دانشآموزان و ارجاع آنها به مراجع دارای صلاحتی در بیرون از مدرسه نیاز دارند.
این مشاوران فقدان آموزش،فقدان همکاری کارکنان مدرسه و فقدان خطمشی برای این مدارس را از موانع موفقیت در کمک به دانشآموزان دارای رفتار خودآسیبی مطرح کردند."