خلاصه ماشینی:
"{%{J{U U}با مخاطبان «نگاهی بر مدیریت اسلامی در اینترنت»J}داود اصغر پور* شهریار شجاعی پور** توسعه ابزارهای دسترسی به اطلاعات موجب شده که گاه استفاده از آنها بدون داشتن مهارتهایخاص غیر ممکن باشد.
مؤلف کتاب رویکردی اصلی و روزآمد را در جهتدهی مدیریت و عمل به آن در کشورهایمسلمان فراهم ساخته و اطلاعات مناسبی در ارتباط با یک چارچوب مرجع برای مسلمانان وسازمانهای اسلامی ارائه میکند.
همچنین نگرشهای اجتماعی و سازمانی که برای ارتباطات مؤثر در محیطکار میتواند مفید باشد و تأکید بر ویژگیهای ارتباطات فردی و تأثیر متقابلشان بر انتظارات وعملکرد سازمانی از مسائلی است که مورد توجه مؤلف بوده است،دانشپژوهان و فعالان عرصهتجارت،اقتصاد،روابط بین الملل،مذهب و جامعهشناسی،این کتاب را منبعی مفید برایگسترش و تعمیق و تعلیق فهمشان از نگرش فرهنگی و مذهبی مدیریت تجاری،با توجه بهفرهنگهای مختلف،خواهند یافت.
در این بین پیامبر اسلام الگو و راهی به سوی ازخودگذشتگی و ایثار با بیانی جهانی و قابل فهم برای همه بشریت ارائه کرده است.
کتاب درسی مقدماتی استکه همزمان فنون مدیریت و تجارت را با استفاده از دانش اسلامی کامل کرده است.
(1411 ه-1991 م)،مبادی الاداره العامه و النظام الاداری فیالاسلام مع بیان التطبیق فی المملکه العربیه السعودیه.
البرعی،محمد عبد الله محمد؛مرسی،محمود عبد الحمید(1416 ه-1995 م)،الاداره فیالاسلام:وقائع ندوه الاداره فی الاسلام.
البرعی،محمد عبد الله محمد.
(1405 ه-1984 م)،نظام الحکم و الاداره فی الدولهالاسلامیه منذ صدر الاسلام الی سقوط الدوله العباسیه.
شعیبی،فیصل بن احمد بن عباد،(1424 ه-2003 م)،الاداره العامه بین الاسلام والعلمانیه:المفهوم و الاهداف و الخصائص.
(1391 ه-1971 م)،نظام الحکم و الاداره فی الشریعه الاسلامیه والقوانین الوضعیه؛مقارنات بین الشریعه و القانونین الدستوری و الاداری."