Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش/ یک دستور ورزش برای بانوان در هر سن و سال به ویژه برای تقویت استخوانها

نویسنده:

(7 صفحه - از 68 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : ورزش، پوکی استخوان، استروژن، شکستگی، سن، شکستگی استخوان، یائسگی، تقویت استخوانها، مچ دست، پوکی استخوانها باعث شکستگی، سن یائسگی، پوکی استخوانها جلوگیری، تقویت استخوانهای ستون فقرات، داروهای، شکستگی مچ دست، ماهیچه‌ها، استروژن حجم و قوام استخوانها، مصرف، استخوانهای مچ دست، شکستگی استخوان ران، استخوانها باعث شکستگی و خطر، اثر پوکی استخوان، ماه، ستون فقرات و مچ دست، راه رفتن، قوام استخوانها، ستون فقرات بانوان، خطر، بدن، قوام استخوانها و پوکی

خلاصه ماشینی: "ب ) اگر سن شما بین 25 سالگی و سن یائسگی است و بهترین وضع بهداشتی و طرز زندگی را مراعات نمی‌کنید و دارای یک یا چند عامل خطر برای پوکی استخوان هستید، باید توجه بیشتری به سلامت استخوانها بکنید و عوامل خطر برای پوکی استخوانهای شما به شرح زیر است: 1 - سابقه شکستگی استخوان در اثر یک ضربه متوسط مثل شکستگی مچ دست در اثر افتادن به زمین از بلندی نه‌چندان زیاد. این نکته را نیز یادآور شوم بعضی از ورزشهائی که قوام استخوانها را افزایش می‌دهند، ممکن است برای مفاصل استخوانها دردآور باشند و نیز وقتی که شما پیشاپیش دچار پوکی استخوان هستید، بعضی از ورزش‌ها ممکن است باعث شکستگی استخوان شوند بنابراین باید با درنظر گرفتن توان بدنی خود ورزش کنید و در صورت لزوم با پزشک مشورت نمائید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.