خلاصه ماشینی:
"شاید نکروسیوس به جستوجوی مامونتوا رفته تا نمایش او مثل بمب در لیتوانی بترکد ولی او قبلا نیز یک اپرای راک به نام زندگی و مرگ در ورون را در 1996 به صحنه آورده بود.
نکروسیوس به نیروی یک هوشمندی«بیولوژیک»اعتقاد دارد و«مادرزادی»بیش از«اکتسابی»او را جلب میکند:«هرچه بیشتر فکر میکنم بیشتر در این اعتقاد خود راسخ میشوم که یک بازیگر بیتجربه هملت خوبی از آب درمیآید.
» آندریوس مامونتوا،در احاطه گیرههای تئاتر لیتوانی،با همان جین سیاهش،چکمههایش،موهای حناییاش خود را در هملت نکروسیوس انداخت و در دنیای یخزدهای شیرجه رفت که در آن انسانها زوزههای گرگوار میکشیدند،باران بر صحنه میکوبید و نگرانی درونی یک سؤال از آن بیرون میجست که برای نکروسیوس معماییترین سؤال نمایشنامهء شکسپیر بود:«چرا پدری از پسر خود،که یتیم است، یک دیوانه میسازد؟روح او را مشوش میکند و او را به سوی ارتکاب یک جنایت و به سوی مرگ سوق میدهد."