خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) چارلز ری،همهء لباسهای من(1973) JEFFKOONS بخشی از تبلیغ، Magazine ART (به تصویر صفحه مراجعه شود) [عکاسی] عکاسی دگرگون(بخش چهارم) کلاوس کترس ترجمه:وحید شریفیان ایستادن در مقابل دوربین-خواه عمدی،خواه غیر عمدی-بیحرکت ماندن در زمان و اتوبیوگرافی ساختگی است.
[بهطور کلی]جناس سازنده و اثر ساخته شده-در جریان هنری اواخر دههء 1960 محوریت داشت-و نیز بدن به مثابه مجسمهء مدل،همچنان که ری بدنش را میان صفحهء فلزی دندانهدار شبیه صفحات فلزی ریچارد سرا،که به صورت فلزی اریب قرار داشت،قرار داد و از خودش به عنوان یک بازیگر مجسمه و مجسمهء بازیگر عکس گرفت.
موردی مانند بسیاری از همتایان هنرمندش،فیلمهای ویدئویی صامت خود را به نمایش گذاشت که[پیش از وی]میتوان آنها را در تصاویر ایجاد شده از فیلمهای خیالی هنرمندانی مانند شرمن مشاهده کرد."