خلاصه ماشینی:
"در برخی دیگر از فصلها،از درون به سازمان رسانهها بهویژه رادیو نگاه کرده و بر لزوم مدیریت،تحول و تأمل در عناصر ساختار سازمانی تأکید کرده است.
این کتاب دارای شش فصل با عنوانهای زیر است: 1-رسانههای سنتی در عصر دیجیتال:چالشها و راهکارها 2-ما و واقعیتسازیهای رسانهای؛چه باید کرد؟ 3-ساختار سازمانهای رسانهای 4-دو رسانهی رودررو؛رادیو تئاتر 5-ضرورتهای برنامهریزی در رادیوهای تخصصی 6-مدیریت تحول در رادیو مؤلف در هر فصل از کتاب به ذکر مباحثی مرتبط با سرفصل ذکر شده پرداخته است و سپس از مباحث مطرحشده،نتیجهگیری کرده است.
بهطور کلی کتاب رادیو،مدیریت و جامعه،با ذکر مطالب اساسی و مهم در زمینهی این رسانهی جمعی و ارائهی مثال از ایران و نیز با توجه به مخاطبپژوهی و مقایسهی رادیو در سپهر رقابت رسانهای با دیگر رسانههای نوین،توانسته است در این بازار پر رقابت،بار دیگر توجهات را به سمت رسانهی جمعی تأثیرگذار رادیو جلب کند و از این نظر که به عنوان نمونه،کشور ایران مورد بررسی قرار گرفته است،کتاب برای مخاطب ایرانی،ملموس و قابل درک است."