Skip to main content
فهرست مقالات

نتائج و توصیه های سمینار مسائل آموزش متوسطه

ISC (5 صفحه - از 117 تا 121)

کلید واژه های ماشینی : آموزش متوسطه، توصیه‌های سمینار مسائل آموزش متوسطه، نظام جدید آموزش متوسطه، آموزش و پرورش، دوره متوسطه، ارزشیابی، هدفهاهی آموزشی متوسطه شعبه، معلم، برنامه‌های نظام آموزش متوسطه، روشهای ارزشیابی آموزش متوسطه، سال دوره متوسطه دروس، مؤسسات تربیت‌معلم متوسطه، آموزش عالی، برنامه، اجرای نظام جدید آموزش، ارزشیابی براساس ارزشیابی هدفهای اجرائی، مؤسسات آموزش عالی تعیین، علمی، نیازهای دانشگاهها و مؤسسات آموزش، تنظیم برنامه‌ها و روش تدریس، وزارت آموزش و پرورش، هدفهای آموزش و پرورش تنظیم، دوره راهنمائی تحصیلی، تربیت‌معلم دوره متوسطه، روش آموزش و ارزشیابی، سمینار آموزش متوسطه، وسایل، تدریس و کارآموزی مؤسسات تربیت‌معلم، روش تدریس و کارآموزی مؤسسات، هدفهاهی اجرائی و روشها

خلاصه ماشینی: "4-معلم در آموزش متوسطه نظر باینکه کمیت و کیفیت تربیت معلم در حال حاضر رضایت‌بخش نیست و افراد زبده و دانش دوست و علاقه‌مند به معلمی جلب نمیشوند و مؤسسات تربیت معلم متوسطه از مراکز علمی و دانشگاهی جدا هستند و معلم آینده با محیط باز و آمیخته به تحقیق رابطه کافی ندارد، پیشنهاد میشود: الف-دانشگاهها و مؤسسات وابسته به آنها در تربیت معلم دوره متوسطه کوشش بیشتر بخرج دهند و وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و آموزش عالی نیز زمینه لازم را برای جلب این همکاری فراهم کنند. 6-تحقق در آموزش متوسطه نظر باینکه اصلاح نظام بدون تحقیقات علمی و بررسی مداوم انجام پذیر نیست، توصیه میشود: الف-همراه با اجرای نظام جدید آموزش متوسطه، تحقیقات مداوم مخصوصا در زمینه نحوه آموختن به دانش‌آموز، تربیت معلم، یافتن روشهای مؤثر تدریس و کتابها و وسایل درسی انجام شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.