خلاصه ماشینی:
"*رفتار غیر اخلاقی ناشی از وجود تنها یک فرد بد نیست،بلکه این امر ما حصل تعاملات پیچیده میان افراد،گروهها و سازمانها است.
تغییر در یکی از آنها میتواند بر دیگران نیز تأثیرگذار باشد-این حقیقتی است که به عنوان یکی از شاخصههای مهم کسبوکار نادیده گرفته میشود.
نمایندگی کسبوکارتان این چکلیست به مثابهء یک راهنما برای کسانی است که میخواهند از طریق ارایهء نمایندگی،کسبوکار خود را گسترش دهند.
بازاریابی کسبوکارهای کوچک این چکلیست برای کمک به صاحبان کسبوکارهای کوچک طراحی شده به این منظور که ببینند مشتریانشان چه محصولات و خدماتی را میخرند و چگونه میتوانند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل توسعه دهند تا به کسبوکاری موفقیتآمیز دست یابند.
ساختن برای ماندن(جیمز کالینز و جری پوراس) به اعتقاد نویسندگان این کتاب،شرکتهایی که از موفقیت مستمر بهرهمند هستند،ارزشها و اهدافی محوری دارند که ثابت میمانند ولی استراتژیها و روشهای کاری آنها به شکلی پایانناپذیر تغییر میکنند تا خو را با دنیای متغیر پیرامون وفق دهند."