خلاصه ماشینی:
"واقعا از این تحولات چه چیزهایی را میتوان آموخت که هنوز به خوبی مورد استفاده قرار نگرفتهاند؟چه درسهایی را میتوان در قبال کسبوکارهای جدید به کار گرفت؟ شاید برای بررسی این موضوعات،جایی بهتر از طرحهای کسبوکار که توسط مدیران کسبوکارها تهیه میشوند،وجود داشته باشد.
درسهایی که باید آموخت: ما از مزیت اولین نفر بودن بهره خواهیم برد مسئله این است که اولین نفر بودن به خودی خود معنای زیادی ندارد؛آنچه مهم است،قدرت استراتژی شما است.
سرمایهگذاران مشترک زمانی در بهترین حالت خود قرار دارند که وارد کسبوکار با شرکتهای تکنولوژیکی میشوند.
مشتری نهایی محصول شما به این موضوع توجه نمیکند که چه کسی کار تأمین مالی محصول شما را انجام داده است.
در تلاش برای پی بردن به علت این موضوع،توزیعکننده دریافت که دستگاه جدید تنها توسط مشتریان فعلی او خریداری شده است.
این درسی بزرگ است که میتوان از شکست اینترنتی برخی شرکتها آموخت."