Skip to main content
فهرست مقالات

کم کردن وزن بدن بدون رژیم غذایی

نویسنده:

(5 صفحه - از 69 تا 73)

کلید واژه های ماشینی : وزن بدن بدون رژیم غذایی ،وزن ،کالری ،ورزش ،چاق ،وزن بدن با رژیم غذائی ،متابولیسم بدن ،کالری کمتر غذا ،کباب ،ذخیره ،خوردن غذا تجریهء غذا ،چربی ،گرسنگی ،صرف ،موقع رژیم غذائی ،افزایش وزن ،مقدار غذا ،افراد چاق ،مدت غذا خوردن ،موقع ،چاقی و ذخیره چربی ،موقع خواب ،کالری در موقع شام ،خوردن غذای اضافه ،وزن کم ،مدت طولانی ورزش ،مقدار غذا اضافه ،موقع شام صرف ،طول دادن مدت غذا ،مدت ورزش و راه

خلاصه ماشینی:

"ورزش چه اثر مثبتی می‌تواند در کنترل وزن داشته باشد ورزش بطور متعادل و ملایم در سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن موثر است و در روی منحنی صعود وزن،نقطهء چاق شدن را در محل پائینی قرار می‌دهد درست مانند اینکه میزان ترموستات اطاق را در درجه پائینی قرار دهیم و حتی اشتیاق به صرف غذا را نیز کاهش می‌دهد. بعضی از افراد میگویند ورزش اشتها را زیاد می‌کند و غذای زیاد خورده می‌شود این‌ مطلب گرچه در مورد همه مردم درست است،ولی بهرحال نباید به مقدار غذائی‌ که از قبل ورزش خورده می‌شد چیزی افزوده شود،و حتی در صورت امکان برای‌ سرعت بخشیدن به کاهش وزن بهتر است از مقدار غذا نیز کاست چه باید به‌ خاطر داشت افزایش وزن بهرحال از خوردن غذای اضافه عارض می‌شود گرچه عده‌ای ممکن است به حق مدعی شوند که غذای آنان کمتر از دیگران است این‌ مطلب درست است ولی بطوریکه ذکر شد برای چاقی و ذخیره چربی،هرکس‌ استعداد مخصوص به خود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.