خلاصه ماشینی:
"تحقیق بازار و اطلاعات کسبوکار کتب اطلاعات رقابتی:ایجاد یک سازمان هوشمند و رقابت برای پیروز شدن میکله کوک و کورتیس کوک1،0002 این کتاب که مخاطب آن مدیران ارشد میباشند،نشان میدهد چگونه میتوان به یک جایگاه رقابتی جهان دست یافت.
اطلاعات رقابتی:تبدیل تجزیه و تحلیل به موفقیت دیوید هاسلی و پر جنستر3،9991 این کتاب که برای مدیران نوشته شده،به دنبال ارایه مشاوره علمی در خصوص نحوه شناسایی و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرتبط با رقبا در راستای هدف دستیابی به یک مزیت رقابتی است.
com هرشماره از این ماهنامه حاوی پنج یا شش گزارش بازار است که دربرگیرنده تحلیلی عمیق از بازارهای مصرف در سراسر جهان میباشد.
org این انجمن به دنبال کمک به متخصصان برای توسعه تواناییهایشان در قبال خلق،گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات،انتشار اطلاعات رقابتی و درگیر کردن افراد تصمیمگیرنده در یک گفتگوی مولد است که باعث ایجاد یک مزیت رقابتی سازمانی میشود."