خلاصه ماشینی:
"در حالی که عکسهای یک لبخند از ری به روایتی شکل میدهند،آنها،در همان زمان،به طور غیر مستقیم،مطابق با زندگی سوژههایش هستند،همچنان که خود توضیح میدهد:«آنها واقعا یک شروع و یک پایان نیستند.
از جهتی عکس ری بر توالت همان ذهنیتی را ایجاد میکند که عکسی چشمگیر فضای تنگ و تاریک و آشفتهای را ترسیم مینماید و میتواند ما را متوجه این موضوع کند که بیلینگهام پیرمردی را برای عکاسی انتخاب میکند و،سپس، عکسهای او را منتشر مینماید،به جای ان که،بدون تأمل، وی را از زمین بلند کند و به تمیز کردنش همت گمارد.
بر همین منوال خانواده او به فقر به عنوان بخشی از زندگی خانوادگی نگاه میکردند و بالطبع ضرورت عکسهای بیلینگهام را درک نمیکردند.
تضاد همیشگی آثار بیلینگهام و حضور همزمان نزدیکی و دوری،همان چیزی است که آثارش را یگانه میکند.
در پایان شاید بتوان گفت:آنچه برخی از این عکسها را یگانه میسازد،دقیقا توازنی است میان استفاده از موضوعات و تحسین آنها."