Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی در کتابخانه های چین

نویسنده:

(4 صفحه - از 28 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : کتابخانه، روابط‌عمومی در کتابخانه‌های چین، روابط‌عمومی، چین، کتاب، کتابداران، مقالات زیادی در زمینه روابط‌عمومی، فعالیت‌های روابط‌عمومی در کتابخانه‌های چین، روابط‌عمومی کتابخانه، زمینه روابط عمومی کتابخانه

خلاصه ماشینی:

"مقالات زیادی در زمینه روابط عمومی در دهه اخیر منتشر شده‌ و واحدهای درسی روابط عمومی در مدارس کتابداری ارائه شده و آموزش‌های روابط عمومی توسط انجمن‌های کتابداری محلی‌ صورت گرفته است. روابط عمومی،همانند هنرمندی که یک تصویر را ترسیم می‌کند،باید از طریق توسعه خدمات و برقراری ارتباط با خوانندگان،به منظور گسترش تاثیر کتابخانه‌ در جامعه،تصور گذشته‌ مردم از کتابخانه را تغییر دهد تعداد 153 مقاله در مورد روابط عمومی کتابخانه در 46 مجله چینی‌ منتشر شده است که از بین آنها 83 مقاله واژه روابط عمومی را در عنوان خود به کار برده‌اند (6991,uhC) . در همین سال اولین کتاب در این زمینه‌ها با عنوان مقدمه‌ای بر روابط عمومی در کتابخانه‌ها5که توسط گروهی از اساتید و کتابداران در کشور چین نوشته شده بود،منتشر شد. این کتاب به شیوه‌ای نظام‌مند نتایج‌ تحقیقات در زمینه روابط عمومی کتابخانه در چند سال اخیر را خلاصه کرده است. برخی نویسندگان توجه خاصی به تبلغیات-یک روش ابتدایی‌ روابط عمومی که در کتابخانه‌ها بسیار ضعیف اجرا شده است- (به تصویر صفحه مراجعه شود) روابط عمومی در کتابخانه‌های چین به‌ مفهوم واقعی،تقریبا ده سال پیش‌ آغاز شد،مقالات زیادی در زمینه‌ روابط عمومی در دهه اخیر منتشر شده‌ و واحدهای درسی روابط عمومی در مدارس کتابداری ارائه شده و آموزش‌های روابط عمومی توسط انجمن‌های کتابداری محلی صورت‌ گرفته است معطوف داشته‌اند و بحث کرده‌اند که چگونه ماهیت،کارکردها، مجموعه و خدمات کتابخانه را با استفاده از رسانه‌های عمومی یا ابزارهای مشابه تبلیغ کنیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.