Skip to main content
فهرست مقالات

اهداف و کیفیت برگزاری مسسابقات آموزشی و سراسری قرآن و عترت

مصاحبه شونده:

ISC (7 صفحه - از 42 تا 48)

کلید واژه های ماشینی : قرآن، مسابقات، مسؤول ستاد مرکزی برگزاری مسابقات، ستاد، خواجه‌پیری، دانشجویان، برگزاری، کیفیت برگزاری مسسابقات آموزشی، برگزاری مسابقات، برگزاری مسسابقات آموزشی و سراسری

خلاصه ماشینی: "مقاطع در این مسابقات،به جز مسئله تحقیقات قرآنی، بسیار باز شد،برای رشته‌های حفظ،ترجمه فارسی و تفسیر، ده مقطع(1-2-3-4-5-6-01-51-02-52-03 جزء) قرار داده شد،تا هم داوطلب یک جزء بتواند شرکت کند،و هم‌ کسی که برای سی جزء قرآن آمادگی دارد مضافا هرکدام از این‌ ده مقطع مرحلهء نهایی دارد،یعنی هر مقطع برای خود برندگان‌ جداگانه‌ای خواهد داشت. مبین:با توجه به اینکه در تبلیغات عمومی،مسابقات‌ به عنوان مسابقات آموزشی معرفی شده است،بفرمایید، آموزشی بودن مسابقات به چه نحوی خواهد بود؟ آقای خواجه پیری:معمولا برای مسابقات آگهی می‌شود که مثلا،مسابقه حفظ قرآن در یک جزء یا دو جزء و امثال این‌ خواهد بود،هر کسی هر مقداری که آمادگی دارد،شرکت‌ می‌کند. برگزاری مسابقه‌ای با اهداف آموزشی و تنوع مقاطع و مراحل،آن هم در چندین رشته،کار بزرگی است که جز به یاری‌ خداوند و همراهی همهء کسانی که به قرآن و اهل بیت(ع)معتقد هستند،میسر نیست و قطعا بعد از برگزاری مسابقات نهایی، شکل نهایی و اصلی کار معلوم خواهد شد و من بعد می‌توان با بصیرت بیشتری کارها را دنبال کرد. مبین:با توجه به اینکه دانشجویان و اساتید و کارکنان، اصلی‌ترین مخاطبان این برنامه هستند،بفرمایید در جهت انتقال‌ اهداف و برنامه‌های مسابقات،به چه نحو عمل کردید و تا چه حد به ارتباط مستقیم با مخاطبان این مسابقات،پرداخته‌اید؟ آقای خواجه پیری:اعتقاد بنده این بود که ستاد نباید این‌ کار را بکند و این وظیفهء واحدهاست،ولی امروز ستاد نظری‌ دیگر دارد و آن اینکه از طریق عضویت داوطلبان در ستاد مرکزی‌ تماس دائمی از طریق مکاتبه یا جلسات حضوری با آنان‌ برقرار شود و این امر در دستور کار است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.