Skip to main content
فهرست مقالات

نگرشی بر نظریه های ساخت شهر

نویسنده:

ISC (18 صفحه - از 84 تا 101)

کلید واژه های ماشینی : کارآئی، میزان کارآئی مدرسین مراکز تربیت‌معلم، آموزش، مدرسین، معلمان، میزان کارآئی مدرسین رشته علوم، آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش، کارآئی درونی نظام آموزش، کارآئی مدرسین

خلاصه ماشینی:

"فرضیات تحقیق در این تحقیق فرضیه‌های زیر مورد بررسی قرار گرفته است: 1-به نظر می‌رسد مدارک تحصیلی بالاتر از لیسانس تاثیر قابل توجهی در کارآئی بیشتر مدرسین مراکز تربیت معلم نداشته باشد. 4-تفاوت معنی‌دار بین کارآئی مدرسان رشته‌ی علوم و ریاضی با مدرسان‌ علوم انسانی و معارف ضرورت دقت بیشتر در انتخاب دانشجویان برای‌ رشته‌های علوم انسانی را از طرفی و ضرورت دقت بیشتر به ارتباط صلاحیتهای تحیلی با مواد مورد تدریس مدرسان در رشته‌های علوم‌ انسانی را از طرف دیگر مطرح می‌سازد تا مدرسان علوم انسانی و معارف‌ بتوانند از صلاحیتهای علمی که در رشته‌های تحصیلی خود کسب‌ کرده‌اند،دانشجویان را بیشتر بهره‌مند سازند 5-عدم تاثیر سابقه خدمت در کارآئی مدرسین عارضه دیگری که در در این مراکز بوجود آمده است. ال:اثر بخشی معلم و آموزش معلم ص 84 (4)-ترکمانی،عبد الحمید:بررسی کارآئی داخلی نظام آموزش متوسطه استان‌ بوشهر (5)-شورای تحقیقات وزارت آموزش و پرورش:بررسی کارآئی داخلی نظام‌ آموزش و پرورش در دوره ابتدائی در سالهای 70-59 (6)-شورای تحقیقات وزارت آموزش و پرورش:بررسی کارآئی درونی نظام‌ آموزش و پرورش در دوره راهنمائی در سالهای 68-62 (7)-عزیززاده،هادی:کارآئی درونی نظام آموزش متوسطه نظری بر اساس‌ اطلاعات سالهای 69-67،فصلنامه تعلیم و تربیت ص 77-65 (8)-عزیززاده،هادی:کارآئی داخلی نظام آموزش و پرورش کشور،فصلنامه‌ تعلیم و تربیت ص 99-81 (9)-ایزدی،صمد:بررسی کارآئی و اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت معلمان‌ مقطع کاردانی رشته آموزش ابتدائی در سطح استان مازندران (10)-راهنما هدائی،جلال:میزان کارآئی دبیران مأمور به تحصیل وزارت‌ آموزش و پرورش در تبریز (11)-دارستانی فراهانی،محمد رضا:بررسی میزان تاثیر دروس تربیت معلم بر کارآئی فارغ التحصیلان از دیدگاه فارغ التحصیلان و دانشجویان علوم تجربی (12)-ملکی،عباسعلی:برررسی تاثیر دوره‌های کاردانی آموزشی ضمن خدمت‌ تهران برکارآئی معلمان فارغ التحصیل در سالهای 70-68."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.