Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی پایان نامه: جایگاه کتاب در آگهی های مطبوعاتی

نویسنده: ؛

شهريور 1381 - شماره 57 (4 صفحه - از 46 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : مطبوعات ،آگهی ،آگهی فرهنگی ،روزنامه ،قاجار ،کتاب ،عصر قاجار ،آگهی کتاب ،مطبوعات عصر قاجار ،آگهی فرهنگی در روزنامه عصر ،تبلیغ ،آگهی در مطبوعات عصر ،فرهنگی ،مشروطه ،سهم ،دوره قاجار ،بررسی آگهی فرهنگی ،درصد کم‌تر سهم ،ایران ،پژوهش ،درج ،سهم عنصر آگهی فرهنگی ،اعلان ،روزنامه عصر قاجار با تاکید ،کم‌تر سهم ،آگهی مطبوعات ،سهم از آگهی کتاب ،تحول آگهی فرهنگی ،درصد از آگهی کتاب ،اعلان کتاب موضوع مؤلف

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.