Skip to main content
فهرست مقالات

آیا اطلاعات نیز به بازاریابی نیاز دارند؟

نویسنده:

(4 صفحه - از 116 تا 119)

خلاصه ماشینی:

"این‌ کتاب با این هدف نگارش یافته است که مسائل مربوط به‌ بازاریابی را در حوزه اطلاع‌رسانی،به‌ویژه برای دانشجویان‌ علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی شرح دهد هرچند سایر افراد حرفه‌ای که نیاز به آشنایی با موضوع بازاریابی اطلاعات دارند آن را مفید و سودمند خواهند یافت. به‌ این دلیل است که پروفسور راولی تعریف دیگری از بازاریابی را ترجیح می‌دهد و آن عبارت است از:«بازاریابی به این منظور تدوین و طراحی می‌شود که در هرزمان و در هرجایی که شما محصول و فرآورده‌ای را طلب می‌کنید به قمیتی که توان آن‌ را دارید و با اطلاعاتی که برای مطلع کردن و برآورده ساختن‌ انتخاب‌های مشتری لازم است شما را به سوی آن فرآورده‌ بکشاند. همینطور در فصل دیگر کتاب که مربوط به قیمت‌گذاری است‌ هرچند که بخش مستقلی درباره عرزضه و تقاضا در آن گنجانده‌ شده ولی این بخش نیز مسایل مربوط به عرضه اطلاعات و اینکه تهیه‌کننده کجا می‌تواند آن را عرضه کند را کاملا مورد توجه قرار نمی‌دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.