Skip to main content
فهرست مقالات

پویانمایی در اینترنت با استفاده از Flash mx؛ نقد و بررسی 5 عنوان کتاب

نویسنده:

(8 صفحه - از 68 تا 75)

خلاصه ماشینی:

"(معمولا اینمشکل در اکثر کتابها مشاهده می‌شود که مثالهای ارائه شده در کتابقابل اجرا نیستند)2)فصل چهاردهم این کتاب بعد از بیان توضیحاتمفصلی در مورد تعریف کنترل ویژگیهای عناصر و قلم‌فرسایی بیشماردر مورد تعاریف موجود به ناگاه فصل را با چند مثال گنگ و نامفهومبه پایان می‌برد که این خود جای تامل دارد(چرا که برنامه‌نویسی tpircS noitcA یکی از مشکلات اصلی فلش‌کاران است که در اینکتاب کلیه مباحث مهم آن را در سر فصل آخر خلاصه کرده است. همچنین در این فصل با عناصر فلش برایطراحی فرم فلش استفاده کردید و با استفاده از ترکیب tpircS noitcA و اسکریپت‌نویسی می‌توانید اطلاعات وارد شده راتوسط کاربر به IGC بفرستید در انتهای فصل نیز با ساخت یک فریمقابل چاپ آشنا خواهید شد. در بررسی کتاب نکات زیر به چشم می‌خورد:1)در فصول 6 و8 که در کنار tpircS noitcA از برنامه‌های C و یا tpircsavaJ استفاده شده است خواننده‌ای که خود برنامه‌نویس باشد در بخشتوضیح انواع متغیرها به اشتباه می‌افتد زیرا تفاوت فاحشی با تعریفمتغیرها در زبان C به چشم می‌خورد 2)در این کتاب افکت‌هایی ازفلش معرفی گردیده است که زمان بارگذاری آن را در صفحات وب بهشدت کاهش می‌دهد 3)ترجمه این کتاب در مقایسه با کتاب اول کهنیز ترجمه این مترجم است از یک نثر ساده و شیوایی برخوردار استکه خوانندگان را با مفاهیم و اصول فلش به زبان ساده آشنا می‌کند. در ادامه فصل با آرایه‌های ریاضی آشنامی‌شوید و کاربرد آنها در ترسیم اشیا را دقیق‌تر فرا خواهید گرفت درانتهای این فصل نیز با tcejbo gnirtS آشنا می‌شوید با استفاده ازاین عنصر می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را از بانک اطلاعاتی خوداستخراج نمایید و یا در بانک خود یک مجموعه اطلاعات جدیدطبقه بندی کنید و همچنین می‌توانید از آن اطلاعات گزارش تهیهکنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.