خلاصه ماشینی:
"آری، دختران جوان بزهکار ما درست زمانی که مشت و لگدهایشان تمام میشد و یا دیگر تیکه بامزهای برای گفتن نداشتند(یا به عبارت دیگر،زمانیکه (به تصویر صفحه مراجعه شود) خیالشان از بابت گیشه تخت میشد)،آهوناله سر میدادند و ژست مصلحان اجتماعی به خود میگرفتند،در این لحظه ورود موسیقی هم کار را از پیش بدتر میکرد.
زنانی که بنا بر تجربیات شکستخورده و احساسات جریحهدار شده عمل میکنند و مردانی که براساس موهبت خدادادیشان یعنی عقل،رسالت نجات این موجودات کوتهفکر را برگرده دارند و مگر نه که اینگونه بازنماییها یکی از بزرگترین نقاطی است که فمینیستهای درست درمان دنیا بر آن انگشت میگذارند؟مگر نه اینکه چنین برداشتی از دو جنس از جمله مهجورترین برداشتها و از ضدفمینیستیترین آنهاست؟و حال جالبتر اینجاست که در فیلم،دو زنی که همواره گرفتار تردیدهای زنانهاند(مریم و سارا)و در جایجای فیلم پا پس میکشند،در نهایت راه رستگاری میجویند و آن دو تن دیگر که بیش از حدوحدود یک زن،گستاخاند و سرکش،به کام مرگ فرو میافتند."