خلاصه ماشینی:
"آیا شرکت مورد بررسی طرح یا راهبرد کلانی برای بازاریابی دارد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ،نسخهای از آن را دریافت کنید.
نقش،راهبرد و اهمیت موارد زیر را در برنامههای بازاریابی مشخص کنید،چرا مشتریان محصولات یا خدمات شرکت را خریداری میکنند؟ قیمت حمل کالاهای خریداری شده کیفت فروشهای اعتباری خدمات پس از فروش و پشتیبانیهای فنی خدمات نصب ساخت محصولات سفارشی شایستگی کارکنان محل استقرار هزینههای حمل و نقل تبلیغات و جزوات حاوی مشخصات محصول امکانات اینترنتی سطح فنآوری تخفیفها خط مشیهای برگشت از فروش حقوق و مزایای توزیعکنندگان یا نمایندگان تعرفهها تأمین مالی توزیعکنندگان،خردهفروشها و واسطهها تأمین مالی مشتریان تنوع محصولات و خدمات کامل بودن خط تولید روابط کارکنان 61.
آیا شهرت مورد بررسی و مدیران آن برای بازاریابی یک مزیت،یا رسوایی یا بیاهمیت است؟ فصل 21 قیمتگذاری مسائل اصلی و اهداف الف-قیمتگذاری محصولات و خدمات مستقیما سودآوری واحد تجاری را رقم میزند،اغلب مدیران ارشد و افرادی که شرکتآزمایی را راهبری میکنند،به اندازهی کافی به این مهم توجه نمیکنند.
آیا شرکت برای فروش محصولات خود توسط توزیعکنندگان،خردهفروشها یا سایر فروشندگان رده دوم قیمتهایی را تعیین یا پیشنهاد میکند؟در صورت مثبت بودن پاسخ، قانونی بودن این اقدام را بررسی کنید.
آیا مشتریان ملزم به پرداخت کل یا بخشی از قیمت در زمان ارائهی سفارش خود هستند؟در قراردادهای بزرگ،آیا در مورد پرداخت یک جا یا پرداخت اقساطی مذاکره میشود؟در صورت مثبت بودن پاسخ، زمانبندی پرداخت در مقایسه با بهای تمام شدهی واقعی تولید چگونه است؟ فصل 31 تبلیغات مسائل اصلی و اهداف الف-ارزیابی تبلیغات با چالشهایی همراه است،زیرا اغلب،اندازهگیری نتایج آن دشوار است."