خلاصه ماشینی:
"یک روش تفکر در خصوص ارزش تاییدکنندگی این است که بپرسیم: آیا اطلاعات به سرمایهگذار امکان میدهد که درک کند چگونه اقدامها و تصمیمهای گذشته مدیریت بر نتایج وضعیت مالی جاری تأثیر گذاشته است؟ چه مواردی بهطور مشخص به عنوان بخشی از گزارشگری مالی (شامل گزارش هیئتمدیره،نشریات مالی و یا سایر ارتباطات با ماهیت مالی)باید افشا شود تا ثابت شود که اطلاعات برای ارزیابی اینکه نتایج گزارش شده انتظارات قبلی را تایید میکند،کافی است؟به عبارت دیگر، چه مقدار اطلاعات در مورد انتظارات قبلی مدیریت،که تاییدکننده یا ردکننده چنین نیافتن انتظارات باید ارائه گردد؟ آیا نتایج گزارش شده(شامل وضعیت مالی شرکت)بازخوردی برای سرمایهگذاران در مورد نحوه تاثیر رویدادهای مختلف بازار و معاملات مهم بر شرکت،فراهم میکند؟ چه اجزای مشخصی از صورتهای مالی(یا گزارش هیئتمدیره)این موضوع را به تصویر میکشد؟ مربوط بودن/بموقع بودن این خصوصیت بیان میکند که آیا اطلاعات،قبل از آن که نامربوط شود،ارائه میگردد؟یک شیوه تفکر درخصوص بموقع بودن این است که بپرسیم: اگر اطلاعات زودتر در دسترس قرار میگرفت سودمندتر نبود؟به چه طریقی یک شرکت میتواند فراتر از تامین الزامات قانونی در مورد بموقع بودن عمل کند؟ شرکت در انتشار بموقع صورتهای مالی در مقایسه با رقبا چه وضعیت دارد؟ شرکت چه روشهای جدید گزارش اطلاعات مالی(مثل اینترنت و..."