Skip to main content
فهرست مقالات

گفت و گو: هیچ رسانه ای نمی میرد

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 56 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : رادیو، رسانه‌ای، تلویزیون، مخاطبان رادیو از سایر رسانه‌ها، مخاطبان، جامعه‌شناسی، کتاب، رادیو کم نفوذ، سهم، حوزه‌ی جامعه‌شناسی رسانه

خلاصه ماشینی:

"هیچ رسانه‌ای نمی‌میرد گفت‌وگو با حسن‌خجسته (به تصویر صفحه مراجعه شود) باتوجه به اینکه اغلب می‌گویند رادیو،رسانه‌ای مرده و کم نفوذ است،چه‌ دلایلی برای مطالعه‌ی جامعه‌شناسی آن وجود دارد؟ به نظر من اصل این ادعا که رادیو را رسانه‌ای مرده و کم نفوذ می‌دانند درست نیست،اتفاقا رادیو رسانه‌ی مرده‌ای نیست. با وی درباره‌ی این اثر گفت‌وگو کرده‌ایم،با هم می‌خوانیم: (به تصویر صفحه مراجعه شود) رادیو به این دلیل رسانه‌ای تخیل‌ساز است‌ می‌تواند بر شنونده‌ی خود نفوذ زیادی داشته باشد نخبگان و روشنفکران‌ به دلیل این که رادیو امکان انجام کارهای دیگری‌ را نیز همزمان با آن فراهم می‌آورد،علاقه‌مندند بیشتر از رادیو استفاده کنند رادیو به حاشیه رانده نشده‌ بلکه به سراغ سهم اساسی خودش از فضای‌ رسانه‌ای می‌رود این کتاب که از مجموع چند مقاله تشکیل شده به این دلیل به چاپ‌ رسید که حوزه‌ی جامعه‌شناسی رسانه و مخصوصا جامعه‌شناسی رادیو کاملا خالی بود و هیچ کاری در این زمینه‌ها صورت نگرفته بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.