خلاصه ماشینی:
"هیچ رسانهای نمیمیرد گفتوگو با حسنخجسته (به تصویر صفحه مراجعه شود) باتوجه به اینکه اغلب میگویند رادیو،رسانهای مرده و کم نفوذ است،چه دلایلی برای مطالعهی جامعهشناسی آن وجود دارد؟ به نظر من اصل این ادعا که رادیو را رسانهای مرده و کم نفوذ میدانند درست نیست،اتفاقا رادیو رسانهی مردهای نیست.
با وی دربارهی این اثر گفتوگو کردهایم،با هم میخوانیم: (به تصویر صفحه مراجعه شود) رادیو به این دلیل رسانهای تخیلساز است میتواند بر شنوندهی خود نفوذ زیادی داشته باشد نخبگان و روشنفکران به دلیل این که رادیو امکان انجام کارهای دیگری را نیز همزمان با آن فراهم میآورد،علاقهمندند بیشتر از رادیو استفاده کنند رادیو به حاشیه رانده نشده بلکه به سراغ سهم اساسی خودش از فضای رسانهای میرود این کتاب که از مجموع چند مقاله تشکیل شده به این دلیل به چاپ رسید که حوزهی جامعهشناسی رسانه و مخصوصا جامعهشناسی رادیو کاملا خالی بود و هیچ کاری در این زمینهها صورت نگرفته بود."