Skip to main content
فهرست مقالات

موفقیت رسانه در گرو مخاطب فعال است

نویسنده: ؛

کلید واژه های ماشینی : مخاطب فعال ،استفاده و رضامندی ،گرو مخاطب فعال ،کودکان و نوجوانان ،استفاده از رسانه‌ها ،تلویزیونی ،نیازهای مخاطبان ،شناخت مخاطبان ،کاربردی ،مورد شناخت مخاطبان ،تأثیر رسانه‌ها ،نویسندگان کتاب ،رادیو و تلویزیون ،مطالعات فرهنگی ،دریافت پیام ،تحقیقات و مطالعات ،مورد شناخت ،علم ارتباطات ،مورد توجه

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.