Skip to main content
فهرست مقالات

تورق

کلید واژه های ماشینی : تلویزیون، مخاطبان، ارتباطات، رسانه‌ها، مطالعات و سنجش برنامه‌ای صدا، کتاب، نویسندگان و محققان علوم ارتباطات، نگارش مقاله درباره‌ی تلویزیون، پژوهش‌های، روش‌های تحلیل رسانه آشنا، نگارش، تحقیقات، مقاله‌ی نمونه درباره‌ی مسابقات تلویزیونی، خواننده، مراکز تحقیقاتی صدا، مخاطبان رادیو و تلویزیون، تحلیل رسانه تلویزیون، برنامه‌ی تلویزیونی، سیمای جمهوری اسلامی ایران، مطالعات، اهمیت پژوهش‌های کاربردی، برنامه‌ای رادیویی و تلویزیونی، تلویزیون و رادیو، علوم رسانه‌ای یاری، بصری، منابع لاتین کتاب، دانشجویان رشته‌های عوم ارتباطات، راهنمای بررسی تلویزیون، حال حاظر تعداد مخاطبان، آشنا

خلاصه ماشینی: "اما در کتاب‌ حاضر هیچ‌گونه صحبتی از تحقیقات و مطالعات انجام شده در سال‌های‌ اخیر در مراکز تحقیقاتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به میان‌ نمی‌آید و فقط به ارائه‌ی نتایج تحقیقاتی که هفت سال پیش(1375) توسط مرکز تحقیقات،مطالعات و سنجش برنامه‌ای صدا و سیما انجام‌ شده بود،بسنده می‌شود. اما در مورد منابع لاتین کتاب که برخی از آنها متعلق به محققان و نظریه پردازان معروف ارتباطات است،بهتر بود از منابع و مراجع جدیدتر و روزآمدتری استفاده می‌شود زیرا اکثر این منابع متعلق به نظریات آنان‌ در دهه‌های 80 و اوایل دهه 90 میلادی است. اکنون زمان آن فرارسیده است که نویسندگان و محققان علوم‌ ارتباطات کشور علاوه بر نگارش کتاب‌های نظری و ارائه‌ی پیشنهاد در این حوزه و نیز ترجمه‌ی تجارب سایر کشورها،کتاب‌ها و منابعی را به‌ رشته تحریر در آورند که حاصل تحقیقات کاربردی آنها در ایران در مورد شناخت مخاطبان رسانه‌ها باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.