Skip to main content
فهرست مقالات

دریچه

نویسنده:

(1 صفحه - از 77 تا 77)

کلید واژه های ماشینی : رسانه‌ها، ورد، شناسایی منابع کلیدی تأثیرگذار، گروه رسانه‌های گلاسکو، شیوه‌ی ارائه‌ی گزارش‌ها در رسانه‌ها، کتاب تحقیق و مطالعه‌ای سودمند، گروه کانونی، Circuit Mass، سیاست حکومت و نگرش‌های عمومی، Mass Communication

خلاصه ماشینی: "میلر و دیگران، از گروه رسانه‌های گلاسکو، مطالعه‌ای موردی در این باره که چگونه رسانه‌ها، سیاست حکومت و نگرش‌های عمومی از سال 1986 م. بخش مربوط به نگرش‌های عمومی مبتنی است بر مباحثات گروه کانونی 1 که به سختی می‌توان با آن همسو شد، هر چند چنین به ذهن متبادر می‌کند که رسانه‌ها در میان عوامل دیگر تنها یکی از عوامل تأثیرگذار بر نگرش‌ها و تعصب‌هاست. این کتاب تحقیق و مطالعه‌ای سودمند است، اگرچه این امر امکان‌پذیر بود که در ورد مخاطبان رسانه‌ها و اثرات مبارزات، داده‌های قوی‌تری ارائه شود. در مورد تأثیر مثبت بنیاد ترنس هیگینزتر است در تاثیرگذاری بر پوشش رسانه‌ها به خوبی بحث می‌شود. دولت منحصر بود به پیام‌های آن و کیفیت بحث به شدت تحت تأثیر سایر افراد جامعه قرار داشت. پی‌نوشت: (1)-گروه کانونی یکی از روش‌های تحقیق است که براساس آن مصاحبه‌های کیفی عمیقی با تعداد کمی از افراد که به دقت انتخاب شده‌اند انجام می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.