خلاصه ماشینی:
"Meteer Standford Media in the CIS A Study of the Political,Legislative and Socioeconomic Framework.
Y. Lange -Media in the CIS: A Study of the Political,Legislative and Socioeconomic Framework.
در این کتاب، فصول جداگانهای به هریک از این جمهوریها اختصاص داده شده است که هریک از آنها به بررسی زمینههای سیاسی مربوطه،محیط نظارتی و قانونی کنونی،درگیری و مداخله دولت،و سازمان اقتصادی وابسته به سیستم رسانهها میپردازند.
افزودن بخشی به هرفصل درباره زمینه اقتصادی(در کنار مدخلی در حوزه سیاسی)،همچنین وجود اطلاعات بیشتری در مورد سازمان،نقش صنعت تبلیغات و الگوهای جدید مالکیت رسانهها میتوانست برای خوانندگان جدید مفید واقع شود.
الگوهای نوین مالکیت رسانهها،مسأله مهمی است که تنها در فصل مربوط به روسیه به تفصیل به آن پرداخته میشود،اما حتی در اینجا هم روابط بین رسانهها و مراکز عمده مالی و صنعتی به صورت ناقص مورد بررسی قرار میگیرد."