Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی دو پایان نامه در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی

(6 صفحه - از 40 تا 45)

خلاصه ماشینی:

"فهرست مطالب فصل اول:طرح تحقیق تعریف مسأله سولات تحقیق هدف تحقیق روش گردآوری داده‌ها جامعهء مورد مطالعه نوع کار تحقیقاتی پیشینه موضوع فصل دوم،سازمان،ساختار سازمانی،طراحی‌ ساختار سازمانی تعریف سازمان ساختار سازمانی عوامل هماهنگی فعالیت‌های سازمان بخش‌های پنجگانهء سازمان کارکرد سازمان طراحی شغل‌ها طراحی فراساختار ابعاد ساختار سازمان عوامل تعیین‌کنندهء ساختار فصل سوم:انواع ساختارهای سازمانی 1-ساختار ساده 2-بوروکراسی ماشینی 3-بوروکراسی حرفه‌ای 4-ساختار بخشی(شعبه‌ای) 5-ادهوکرسی فصل چهارم:ساختار سازمانی در مراکز اطلاع‌رسانی 1-مؤسسه اطلاعات صنعتی و تکنولوژی کره جنوبی 2-مرکز اطلاعات علوم و فنون ژاپن 3-مؤسسه اطلاع‌رسانی علمی و فنی کانادا 4-مرکز ملی سندآرایی علمی هند فصل پنجم:تحلیلی از ساختار سازمانی مراکز ملی‌ اطلاع‌رسانی ساختارهای ماتریسی شرایط مورد نیاز برای ساختار ماتریسی نقش‌های کلیدی در ساختار ماتریسی رهبران ارشد رییس ماتریس نقاط قوت و ضعف ساختار ماتریسی فصل ششم:آشنایی بامراکز اطلاع‌رسانی و خدمات‌ علمی جهاد سازندگی تاریخچه اهداف وظایف نیروی انسانی فعالیت‌ها سیاست‌های اجرایی اهم فعالیت‌ها و اقدامات بررسی وضعیت موجود ساختار سازمانی توصیف و تحلیل یافته‌ها فصل هفتم:نتیجه‌گیری و پیشنهادات نتیجه‌گیری پیشنهادات پیوست فهرست منابع چکیده پایان‌نامه به زبان انگلیسی مقدمه: در جهان امروز به واسطهء توسعه و پیشرفت حیرت‌انگیز علوم و فنون،پژوهش‌ها و کاوش‌های بسیاری در زمینه‌های‌ گوناگون در نقاط مختلف جهان صورت گرفته و نتایج آن‌ها همه روزه به صورت جزوه،مقاله،نشریه،کتاب،گزارش،فیلم‌ و غیره منتشر می‌شود. (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) بررسی خدمات مرجع کتابخانه‌های مرکزی‌ دانشگاه‌های تمام وقت تحت پوشش وزارت فرهنگ و آموزش عالی و مقایسه فعالیت‌های خدمات مرجع‌ کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های واجد و فاقد گروه‌ کتابداری علیرضا حیدری؛استاد راهنما:دکتر زاهد بیگدلی؛ استاد مشاور:دکتر مرتضی کوکبی دانشگاه شهید چمران اهواز:دانشکده علوم‌ تربیتی و روانشناسی،گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی، 1378 چکیده: شناخت عوامل مؤثر در ارائه خدمات بهتر و بیشتر در مراکز اطلاع‌رسانی و بکارگیری این عوامل می‌تواند به جلب‌ رضایت بیشتر مراجعین بینجامد و به نظر می‌رسد که یکی از این عوامل،ارتباط تنگاتنگ گروه‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی‌ در دانشگاه‌ها باکتابخانه‌های مرکزی،و عامل دیگر،تجهیز بخش مرجع کتابخانه‌ها از لحاظ منابع کافی و مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.