Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاع رسانی در حوزه بازاریابی و فروش کتاب

نویسنده:

(2 صفحه - از 15 تا 16)

کلید واژه های ماشینی : کتاب، اطلاعات، حوزه بازاریابی و فروش کتاب، فهرست راهنمای مؤسسات پخش کتاب، راهنمای بازار کتاب، اطلاع‌رسانی در حوزه بازاریابی، مؤسسهء پخش کتاب فعال تهران، حوزهء بازاریابی و فروش کتاب، فهرست، ناشران و فهرست راهنمای مؤسسات

خلاصه ماشینی:

"اطلاع رسانی‌ در حوزهء بازاریابی و فروش کتاب (به تصویر صفحه مراجعه شود) راهنمای بازار کتاب 2 ناشر:مؤسسه فرهنگی-هنری جهان کتاب چاپ اول،1380 در چند سال گذشته شاهد افزایش بی‌سابقهء تعداد ناشران و رشد چشمگیر کتابهای منتشر شده هستیم. در واقع،فعالیت جدی و اساسی‌ در حیطهء نشر در مرز تولید کتاب‌ متوقف مانده و بخش فعال و کارآمد نشر و سیاست گذاریهای‌ حمایتی کمتر توانسته است‌ در عرصه‌های دیگر نیز تأثیرگذار باشد و کتابفروشیای فعال شهرستانی هم اغلب یا از کتابهای موجود در بازار کتاب بی‌خبرند یا در تأمین‌ آسان و سریع کتابهای مورد نیاز مشتریانشان دچار مشکل‌اند. راهنمای بازار کتاب مانند نمونه‌های‌ مشابه آن در دیگر کشورها-که معمولا تحت‌ عناوینی مانند "Books in Print" منتشر می‌شوند-گروه مخاطبان و کاربران مشخصی‌ دارد که شامل کتابفروشان و مراجعان به‌ کتابفروشیها،مؤسسات پخش و توزیع کتاب، مسئولان بخش مجموعه‌سازری کتابخانه‌ها، کتابفروشیهای ایرانی در خارج کشور و همهء مراکزی است که یا سفارش دهنده و خریدار کتاب‌اند یا به ترتیبی در عرصهء بازاریابی و داد و ستد کتاب فعالیت دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.