Skip to main content
فهرست مقالات

مخاطب یابی و اطلاع رسانی در حوزه کتاب

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 30 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : کتاب، فروش، اطلاع‌رسانی در حوزهء کتاب، نمایشگاههای کتاب، نمایشگاهها کتابهای ناشران خاص، اطلاع‌رسانی نمایشگاههای کتاب، اطلاع‌رسانی در حوزه کتاب، نمایشگاه بین‌المللی کتاب، نمایشگاه بین‌المللی کتاب و نمایشگاههایی، مردم، ارشاد، عرضه، خوب، مشکل، مشکل فروش کتابهای تخصصی، صرف خرید کتاب از ناشران، کتابفروشی جدید تأسیس، جشنوارهء هفتهء کتاب هم شرکت، مخاطب‌یابی و اطلاع‌رسانی، تشویق عامهء مردم به خرید، کتاب در نمایشگاه بین‌المللی، خرید کتاب تشویق، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکل اصلی در حوزهء فرهنگ، مسائل و مشکلات حوزهء کتاب، تأسیس کتابفروشیهایی با اهداف جدید، کتابفروشی جدید در کل کشور، عامهء مردم، هدف و محیط نمایشگاه، حوزهء کاری

خلاصه ماشینی: "چرا پیگیری نکردید؟به نظر ضما آیا امکان خوبی‌ برای معرفی کتابهایتان نبود؟ من در بازدید از چند نمایشگاه احساس کردم که‌ این نمایشگاهها کتابهای ناشران خاص و عنوانهای خاص‌ را داشتند که حتی برخی از آنها به درد عامهء مردم نمی‌خورد؛ مثلا در نمایشگاهی در جنوب شهر دیدم که کتابهای مرجع‌ چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌ نمایش گذاشته‌اند که آن کتابها مخصوص کتابخانه است و به درد مردم نمی‌خورد. در تشویق عامهء مردم به خرید کتاب‌ هنوز ناتوان هستیم‌ اگر ارشاد به جای بودجه‌ای که‌ صرف خرید کتاب از ناشران می‌کند، به مردم وام بدهد و آنها را تشویق کند که کتابفروشیهایی با اهداف جدید تأسیس کنند و اگر تنها 500 کتابفروشی جدید در کشور ایجاد شود که اینها بتوانند به صورت میانگین از هر کتاب‌ تنها 2 جلد به فروش برسانند تأثیر زیادتری برای ناشران دارد کارآیی خود را از دست می‌دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.