خلاصه ماشینی:
"همان طور که از عنوان کتابمشخص است این کتاب به بحث پیرامونموضوع گرافیک کامپیوتری و طراحی بازیهایسه بعدی یا به عبارتی نحوۀ طراحی و تولیدواقعیت مجازی میپردازد.
فصل دوم باعنوان«روشهای هندسی»موارد مورد نیازابتدایی برای استفاده از روشهای هندسی راپوشش میدهد که شامل تبدیلهای ماتریسی،سیستمهای اشتراکی،چهارگانها،چرخشاضلاع،اشیای سه بعدی استاندارد و کلکسیونیاز روشهای محاسبۀ مسافت است.
خطوطلولهای گرافیک،موضوع فصل سوم،درکتابهای متنی در زمینۀ گرافیک کامپیوتری کهبه منظور تغییر سطوح است بحث شده است.
دوم این که کارتهای تسریع ساز سخت افزارموازی سازی را انجام میدهند؛اما سخت افزار،به راه انداز( revird )احتیاج دارد تاالگوریتمهای گرافیکی سطح بالا را روی آنسخت افزار پیاده کند.
این تأکید شروعخواهد کرد به انتقال از مدلهای ساختمانچند ضلعی به مدلهای ساختمان سطح منحنیشده به جهت پشتیبانی از گرایش بهسخت افزار جدید برای کنسولهای بازی،فصلنهم انیمیشن دادههای هندسی و به ویژهانیمیشن کلید فریم،جنبش شناسی(شاخۀ جدیداز علم فیزیک)و سیستمهای پوست واستخوانی را بحث میکند."