Skip to main content
فهرست مقالات

آنچه بوده، آنچه باید باشد: ارزیابی مدیران کمیته های دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

(6 صفحه - از 26 تا 31)

خلاصه ماشینی:

"یوسف افراش مدیر بخش سازمان‌ها و نهادها: تدوین استراتژی فعالیت‌های قرآنی (به تصویر صفحه مراجعه شود) هر سال یک یا دو بخش جدید و مرتبط با علوم‌ و هنرهای قرآنی به نمایشگاه قرآن کریم اضافه‌ می‌شود و بخش‌های قبلی یا ثابت نمایشگاه نیز در روند برپایی آن از لحاظ کمی و کیفی سیر رو به‌ رشدی را در زمینه‌های کمی و کیفی داشته‌اند. در مرحلهء دوم‌ ضمن اعتراف به توجه و اهتمام مسئولان محترم برپایی نمایشگاه و مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به‌ فعالیت‌های قرآنی و دغدغه‌های جدی آنها در ارتقاء کیفی و کمی برنامه‌های‌ نمایشگاه،به نظر می‌رسد چنانچه یک سیاستگذاری بلند مدت و استراتژیک‌ برای ساختار اهداف و برنامه‌های نمایشگاه پیش‌بینی شود و دبیر خانه ثابت‌ نمایشگاه در طول سال تأسیس و نقاط ضعف و قوت نمایشگاه بررسی شود، امکان بهره برداری هرچه مطلوبتر فراهم خواهد شد. عباس نوعی،مدیر بخش مکتوب: یکسان سازی بخش‌های‌ مختلف نمایشگاه قرآن (به تصویر صفحه مراجعه شود) نقطه عطف دهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن‌ کریم،حضور و استقبال پرشور مردم از این رخداد فرهنگی است،این امر منجر می‌شود در سالهای آتی‌ به حضور صمیمانه مراجعان،پاسخ مثبت دهیم و بر کیفیت نمایشگاه بیفزاییم. با وجود همه مشکلات و تنگناها در این دوره نمایشگاه قرآن کریم،میزان‌ استقبال مراجعین از بخش آثار مکتوب حوزه قرآن،بیانگر هدفمند بودن این‌ حوزه بوده است و برنامه‌ریزی بیشتر برای تقویت این عرصه در سالهای آتی را طلب می‌کند."

صفحه:
از 26 تا 31