خلاصه ماشینی:
"آن دسته از شرکتهای رسانهای که بیشترین درآمد خود را از حق عضویت مردم به دست میآورند پایدارترند،در نتیجه میتوانند همهء توجه خود را بر تولید برنامههایی متمرکز کنند که با سلیقهء مخاطبان آنان هماهنگ است.
طبقهء متوسط رو به رشد در برزیل،چین و هند به اتومبیلهای جدید،فرآوردههای تقویت مو،لوازم آرایش و امثال آنها نیاز دارد و میزان آگهیهای تجاری تلویزیونی دربارهء محصولاتی از این دست در این کشورها در حال افزایش است.
برای اینکه دریابیم چرا استودیوهای بزرگ در فروش برنامههای خود به کشورهای خارجی تا این اندازه موفق هستند،کافی است آزمونی انجام دهیم؛به هرکدام از سریالهای درام شبکههای بزرگ تلویزیونی نگاه کنید و در لحظهای از آن دکمهء توقف کوتاه را فشار دهید.
شبکههای بزرگ تلویزیونی امریکا،برای تولید هریک ساعت از برنامههای پرطرفدار خود،بیش از سه میلیون دلار خرج میکنند؛به همین دلیل است که این برنامهها از لحاظ تصویری چنین گیرایی دارند و راحتی توجه مخاطبان کشورهای گوناگون را به خود جلب میکنند."