Skip to main content
فهرست مقالات

حقوق برای همه

کلید واژه های ماشینی : ارزشیابی، کمیته رسیدگی به شکایات ارزشیابی، پزشکی، کمیته رسیدگی به شکایات، شاغلان حرفه‌های پزشکی، استان، بیمار، شکایات ارزشیابی کارکنان، شکایات ارزشیابی کارکنان شاغل، حقوق

خلاصه ماشینی:

"در مراکز استان‌ها این وظیفه به عهده کارشناس مسئول ارزشیابی استان می‌باشد، کمیته رسیدگی به شکایات پس از بررسی نتایج تحقیقات به عمل آمده با اکثریت آراء تصمیم خود را مبنی بر تأیید و یا رد نتیجه ارزشیابی کارمند شاکی در مرکز به واحد ارزشیابی در واحدهای استانی به کارشناس مسئول‌ ارزشیابی استان حداکثر ظرف مدت دو ماه اعلام می‌کند. ترکیب کمیتهء رسیدگی به اعتراضات ارزشیابی‌ مدیران کل استان‌ها و رؤسای سازمان‌های مستقر در استان‌ها عبارت است از:نمایندهء وزارت کشور، نمایندهء سازمان امور اداری و استخدامی کشور، نمایندهء دستگاه ذی‌ربط؛و دفتر ارزشیابی وزارت‌ کشور به عنوان دبیرخانهء کمیتهء مزبور عمل می‌کند 3-سه نفر از پزشکان شهرستان مربوطه. افراد مذکور در بندهای 2 و 3 و 4 که از افراد مسلمان و متدین و خوش‌ سابقه شهرستان،با تجربه حداقل پنج سال در حرفهء مربوطه خواهند بود با پیشنهاد هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان و تأیید هیأت عالی انتظامی‌ سازمان نظام پزشکی در مرکز با حکم رئیس هیأت عالی انتظامی مرکز منصوب می‌گردند و عزل آن‌ها بر عهدهء هیأت عالی انتظامی خواهد بود شرح وظایف و تخلفات صنفی و حرفه‌ای شاغلان حرفه‌های پزشکی مکلفند بدون توجه به ملیت،نژاد،مذهب و موقعیت اجتماعی،سیاسی بیماران،حداکثر تلاش ممکن را در حدود وظایف‌ حرفه‌ای خود به کار ببرند و طبق موازین علمی،شرعی و قانونی،صنفی و حرفه‌ای انجام وظیفه کرده و از ارتکاب کارهایی که موجب هتک حرمت اسرار بیمار و نوع بیماری او را مگر در موارد تصریح شده در قوانین حفظ کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.