Skip to main content
فهرست مقالات

در دنیا چه خبر است/ سیری در مطبوعات

(4 صفحه - از 26 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : تلویزیون، تبلیغات، اثرات سوء تبلیغات سکسی، زن، تماشای فیلمهای سکسی تبلیغاتی، فیلم‌های تبلیغاتی بی‌پروائی و سکس، دنیا، امریکا، تبلیغات سکسی در خانواده‌ها اثر، نمایش برنامه‌های خشونت‌آمیز تلویزیونی

خلاصه ماشینی: ""جراید" اثرات سوء تبلیغات سکسی در میان خانواده‌ها "زن‌"را وسیله تبلیغ کالاهای تجارتی نکنید تبلیغات سکسی در خانواده‌ها اثر سوء دارد و هرروز گروهی از جوانان‌ را گمراه می‌کند عامل اصلی این تبلیغات زن است در حقیقت زن امروز وسیلهء تبلیغ کالاهای تجارتی شده است. روی صفحه تلویزیون،روی پرده سینما،در میان تبلیغات روزنامه‌ها و مجله‌ها و پوسترهای رنگی بمناسبت‌های مختلف از وجود زن برای ارائه کالاهای‌ مختلف استفاده می‌شود یک زن نیمه لخت و سکسی روی پرده سینما ظاهر می‌شود،ناز و عشوه میکند و در حالیکه سینه و اندامش را بالا و پائین می‌اندازد برای فروش یک کالا تبلیغ می‌کند عشوه‌گر دیگری در قالب اداء و اطوارهای زنانه‌ از تماشاگران میخواهد تا کباب‌پز برقی بخرند در حالیکه چشمان حیرت‌زده خرد و کلان مجذوب خانم تبلیغ‌کننده است کارشناسان خانواده می‌گویند این‌گونه‌ تبلیغات در خانواده‌ها اثر بسیار بدی دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.