Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی مؤسسه پژوهشی برنامه ریزی درسی و نوآوری های آموزشی و فعالیت های علمی- پژوهشی آن (2)

ISC (10 صفحه - از 127 تا 136)

کلید واژه های ماشینی : مؤسسه پژوهشی برنامه‌ریزی درسی، کمیته معین شورای پژوهشی، تصویب، طرح، علمی، سازمان، ضوابط انتخاب اعضاء هیأت‌امناء، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، جذب، شورای پژوهشی سازمان، ضوابط و مقررات، کمیته معین در حال اصلاح، شورای پژوهشی، برنامه‌ریزی درسی و نو، مؤسسهء پژوهشی برنامه‌ریزی درسی، پژوهشگران، پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای پژوهش سازمان، برنامه‌ریزی درسی و نوآوری، اصلاح، وزیر آموزش و پرورش، وزیر و رئیس سازمان پژوهش، اعضای هیأت‌علمی کمیته پژوهشی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی، پیشنهاد تشکیلات مؤسسه به هیأت‌امناء، تصویب عنوان‌های پژوهشی سال، دانشگاه، وزارت آموزش و پرورش، طرح‌های پژوهشی، طرح تحقیقاتی

خلاصه ماشینی: "از این تعداد 81 طرح‌ (34 درصد)برای بررسی نهایی و اعلام نظر به شورای پژوهشی سازمان ارسال شده و 9 طرح(12 درصد) به دلیل فقدان چهار چوب علمی،از نظر کمیته مردود اعلام شده است و 31 طرح(13 درصد)از طرح‌های‌ رسیده براساس نامه‌های ارسالی از سوی کمیته معین در حال اصلاح هستند و 2 طرح(51 درصد) پایان نامه بوده که در کمیته به تصویب رسیده است. از این تعداد 12 طرح‌ (43 درصد)برای بررسی نهایی و اعلام نظر به شورای پژوهشی ارسال شده و 32 طرح(92 درصد)به‌ دلیل فقدان چهار چوب علمی از نظر کمیته مردود اعلام شده است و 51 طرح(23 درصد)از طرح‌های‌ رسیده براساس نامه‌های ارسالی از سوی کمیته معین در حال اصلاح هستند و دو طرح(3 درصد)پایان‌ نام بوده که در کمیته به تصویب رسیده است. جدول توزیع فراوانی/درصد فعالیت‌های انجام شده در کمیته معین شورای پژوهشی از 18/1/12 تا 18/11/22 (به تصویر صفحه مراجعه شود) کمیته معین شورای پژوهشی از تاریخ 18/1/12 تا پایان بهمن‌ماه تعداد 42 جلسه برگزار کرده که‌ طی آن 14 طرح تحقیقاتی بررسی شده است. از این تعداد 11 طرح(93 درصد)برای بررسی نهایی و اعلام نظر به شورای پژوهشی ارسال شده و 61 طرح(72 درصد)به دلیل فقدان چهار چوب علمی از نظر کمیته مورد مردود اعلام شده است و 8 طرح(91 درصد)از طرح‌های رسیده براساس نامه‌های ارسالی از سوی کمیته معین در حال اصلاح هستند و 2 طرح(51 درصد)پایان نامه بوده در کمیته به تصویب رسیده‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.