Skip to main content
فهرست مقالات

سخن سردبیر: نوآوریهای علمی- پژوهشی در مقاله های این شماره

نویسنده:

علمی-پژوهشی/ISC (3 صفحه - از 8 تا 10)

کلید واژه های ماشینی : هنجاریابی مقیاس رشد اعتقادی دانش­آموزان، دانش­آموزان، سنجش رشد اعتقادی دانش­آموزان، تدریس، موضوع کاربرد فناوری اطلاعات، آموزش و سنجش ریاضیات کودکان، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پژوهش، سنجش ریاضیات کودکان پیش­دبستانی، دانش

خلاصه ماشینی:

"سه مقالة اول این شماره به موضوع کاربرد فناوری اطلاعات در مدارس و آموزش و سنجش ریاضیات کودکان پیش­دبستانی و دبستانی و سه مقالة بعدی به سه مسألة مهم دیگر در حوزة فلسفة تعلیم و تربیت و مسائل نظام ارزشی و هویت دینی و ملی و سنجش رشد اعتقادی دانش­آموزان اختصاص یافته است. یافته­های ارائه شده در این مقاله نشان می­دهد که مدارس می­توانند با تجدید نظر در روشهای سنتی تدریس و به­کارگیری روشهای جدید، از جمله روش یاددهی- یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، علاوه بر لذت­بخش­تر کردن تدریس، امکان یادگیری بیشتر و فرصت بهتر برای تجزیه و تحلیل مفاهیم و کشف ایده­های جدید و تفکر بیشتر در موضوعهای درسی را فراهم آورند. مقالة پنجم، که حاصل نتایج یک پژوهش ملی است، به بررسی چگونگی نگرش دانش­آموزان دبیرستانی و پیش­دانشگاهی ایران به جهانی­شدن و تأثیر آن بر نظام ارزشی و هویت دینی و ملی آنان پرداخته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.