چکیده:
سنجش مدیریت عملکرد شوراهای شهر, شهرداریها و سایر سازمانهای محلی با الگوی ارزش
برتر, تجربه نوین و موفقیتآمیزی در سراسر حوزههای محلی انگلستان است. این مکانیسم
ارزیابی در آستانه تبلیغات انتخابات پارلمانی سال 1997 میلادی و تحت تأثیر
گرایشهای حزب کارگر از سوی کارشناسان و صاحبان فن ارزیابی و تدوین گردید و از آغاز
سال 2000 میلادی همه سازمانهای محلی نسبت به اجرای عملکرد ارزش برتر ملزم هستند.
مقاله حاضر به معرفی ارزش برتر و ساز و کارهای اجرای این طرح میپردازد.
خلاصه ماشینی:
"(مارتین, 2000, ص135) رویکردها/محورها تدارک مستقیم خدمات توسط حکومت محلی بازار همکاری مشترک جامعه محلی اهداف اصلی عرضه خدمات تدارک کالا و خدمات محلی از سوی بازار حصول اطمینان ز تدارک مناسب همکاری و مشارکت کانون توجه مقایسه رقابت همکاری مشاوره و رایزنی سازو کار اجرایی ارائه خدمات در قالب طرح دولت رفاه عقد قرارداد با بخش خصوصی باز مهندسی و تغییر فرهنگی توانمندسازی شهروندان ساختارهای سازمانی ساختار وظیفهای و گروههای کاری همکاری مشترک بخش خصوصی و عمومی مدیریت مشارکتی ملاقاتهای مردمی و دفاتر محلی ارزشهای مورد نظر استانداردهای حرفهای و شاخصهای عملکرد هزینهها اولویتهای مشترک نیازها و خواستهای جامعه سبک و نحوه خدمات رسانی سلسله مراتب از قبل تعیین شده بازار شبکههای عرضه کننده شبکههای اجتماعی میزان مشارکت مشارکت اندک گروههای بیرون همکاری گسترده بخش خصوصی همکاریهای راهبردی مشارکتهای مردمی بازیگران اصلی مدیران خدماتی کارکنان عملیاتی روسای بخشها, کمیتههای کاری در شورای شهر دولت مرکزی شرکتهای خصوصی مدیران شرکتها شورای شهر مدیران مناطق شهری شوارهای محلی شکل شماره (3): سنخ شناسی رهیافتهای اجرای ارزش برتر (مارتین, 2000, ص135) کمسیون ممیزی, مأموریت دارد بر چگونگی اجرای ارزش برتر نظارت کند و ممیزان ارزش برتر که از سوی کمسیون ممیزی تعیین میشوند, نظارت بر حسن اجرای تعهدات سازمانهای محلی را بر عهده دارند(مک ادام[1], 2002, ص 875)."