Skip to main content
فهرست مقالات

ارباب رجوع و مدیریت (وظایف متقابل)، نقش بسترها در انجام دادن وظایف

نویسنده: ؛

بهار 1384 - شماره 8 (22 صفحه - از 181 تا 202)

کلیدواژه ها : وظایف مدیران ،وظائف ارباب رجوع ،وظایف اخلاقی ،وظایف حقوقی

کلید واژه های ماشینی : مراجعین نسبت به مسئولین ،وظائف مراجعین نسبت ،مراجعین ،ارباب‌رجوع ،وظائف مسئولین در رابطه ،وظائف ،ارباب‌رجوع نسبت به مدیری ،وظائف مدیران و مسئولان ،نمونه‌هایی از وظائف مراجعین ،برخورد با ارباب‌رجوع ،ارباب‌رجوع نمونه‌هایی از وظائف ،ارباب‌رجوع و مدیران ،رابطه با ارباب‌رجوع ،مسؤول ،مسؤولین ،رابطه با مراجعین ،اداری ،آبرو ،دادن وظیفه ،نسبت به مدیران ،مادی ،ارباب‌رجوع نسبت ،کارهای اداری ،مطلب ،مسؤول در جامعه ،دادن ،ارزیابی مدیران ،آبروی افراد ،دادن وظائف ،مقابل ارباب‌رجوع

یکی از مباحثی که در مدیریت مورد توجه همگان است وظائف مدیران و مسئولان در مقابل ارباب رجوع است و در این زمینه مطالب زیادی نوشته شده و حتی در ارزیابی‌های مسئولین یکی از جهات موثر همین است که شخص در برخورد با ارباب رجوع و جلب رضایت آنان چگونه عمل می‌کند. و اما وظائف مراجعین نسبت به مسئولین که آنهم دارای اهمیت است کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین در نظر داشتن بسترها و زمینه‌های مدیریت که در ارزیابی مسئولین تأثیرگذار است باید مورد توجه قرار گیرد. در مقاله حاضر بعد از اشاره به بعضی وظائف مسئولین در رابطه با ارباب رجوع نمونه‌هایی از وظائف مراجعین نسبت به مسئولین و همینطور لزوم توجه به بسترهای متفاوت در ارزیابی مدیران مورد بحث واقع شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.