Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی وضعیت فرهنگی سازمانی در بین بانکهای تجاری کشور از نظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری

نویسنده:

ISC (28 صفحه - از 123 تا 150)

در این نوشتار وضعیت فرهنگ سازمانی در بین بانکهای تجاری کشور از نظر میزان سازگاری با استراتژی مشتری مداری مورد بررسی قرار گرفته است. از فرهنگ مشتری مداری و ویژگیهای آن سخن به میان آمده است پس از آن، متغیرهایی بعنوان متغیرهای فرهنگی انتخاب شده‌اند و میزان سازگاری آنها با استراتژی مشتری مداری بانکهای تجاری کشور مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است. هدف از انجام این تحقیق شناسایی میزان آمادگی (فرهنگ سازمانی) این بانکها برای اجرای استراتژی مشتری مداری بوده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.