Skip to main content
فهرست مقالات

طلیعه

نویسنده:

خلاصه ماشینی:

"دانشمندان متخصص در این رشته، از سر دلبستگی به دانش خود، ممکن است نوعی تقدس بی‌مبنا برای ارتباطات قایل شوند و تعداد رسانه‌ها و شمارگان آنها را به تنهایی یک ارزش محسوب دارند، بدون توجه به این که رسانه‌ها شامل چه پیامی باشند و یا چه تاثیری بر مخاطب خود بگذارند؛ در این صورت این پرسش‌ها مطرح می‌شوند که: آیا در شرایط امروز ما، برخی از نشریات، قانون‌گریزی و عصیان را در جامعه دامن نمی‌زنند؟ آیا نشریات زرد، تعادل جامعه را به هم نمی‌ریزند؟ متاسفانه ناگزیر به این اعتراف تلخیم که در پشت صحنه بسیاری از نشریات اغواگر، یا برخی از فارع‌التحصیلان علوم ارتباطات قرار دارند، یا کسانی که این فن را به صورتی تجربی یا با آموزش‌های غیرمستقیم فرا گرفته‌اند."

صفحه:
از 4 تا 4