خلاصه ماشینی:
"تابلوی گفتگو:بازاندیشی (به تصویر صفحه مراجعه شود) این بخش: *بازاندیشی (به تصویر صفحه مراجعه شود) منبع: HBR ازاندیشی دیرزمانی از آن نگذشته که مصرفکنندگان مواجهۀ اقتصاد آمریکا با مشکلات را در قالب اخبار اقتصادی پیشبینیمیکردند.
برخی افراد تلاش میکردند مصرف را کنترل کنند تا به نوعی از این مشکل بگریزند.
امروزه مصرفکنندگان به بازاندیشی دربارۀ گسترده و ماهیت هزینه کردشان پرداختهاند.
بائول فلاتر و مایکل ویلموت1در مقالۀ«درک مصرف پس از رکود»(همین شمارۀ مجلۀ هاروارد)مینویسند:«در ابتدا،بسیاری از این مصرفکنندگان علاقهای به پذیرش مشکل نداشتند و فکر میکردند دیگران آنها را ترسو تلقی میکنند.
اما رکود شدید این وضعیت را قابل باور ساخته و حتی آن را به یک عادت تبدیل نموده است.
» و این یکی از تغییراتی است که بر گرفته از رکود است.
در حقیقت،اریک بینهاکر،یان دیویس ولینی مندونکا2(«10 روندکه باید تحت نظارت قرار دهید»همین شماره)استدلال مینمایند که با توجه به سطح مشکلات موجود دیگر جهان بهدوران قبل از بحران باز نخواهد گشت.
اکنون زمان بازاندیشی استراتژیهایمان در تمامی حوزهها است."