خلاصه ماشینی:
"هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بین سبک اسنادی، اضطراب و پیشرفت تحصیلی کودکان بهعنوان تابعی از سبک اسنادی، اضطراب، تحصیلات و حرفه والدین آنها بود.
نتایج این پژوهش نشان داد که پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با وضعیت اجتماعی-اقتصادی بر مبنای تحصیلات و شغل پدر ومادر به طور معناداری افزایش مییابد.
همچنین نتایج این پژوهش نشان داد که سبک اسنادی بدبینانه در دانشآموزان دارای موقعیت اجتماعی- اقتصادی پایین، به طور معناداری بالاتر از سبک اسنادی بدبینانه در دانشآموزان دارای موقعیت اجتماعی- اقتصادی متوسط و بالا بود.
نتایج نشان داد که آستانه مطلق فردی برای احساس بو بین PPb539-20 با دامنهای برابر باPPb 47/116 بود.
نتایج بهدست آمده در پژوهش حاضر با نتایج دیگر آزمایشها که در آنها آستانه تحریک آزاردهنده در غلظتی نزدیک بهPPb 1200 آغاز میشود، متفاوت است.
نتایج آزمایش حاضر نشان میدهد که احساس تحریک آزاردهنده فرمالدهید در بخش فوقانی دستگاه تنفسی در غلظتی نزدیک بهPPb 700 شروع میشود."