Skip to main content
فهرست مقالات

حمایت از حق یک سردفتر به سبب تظلم وی از کانون در مورد اهانت شعبه ای از بانک ملی به وی (بهار 1380)

کلید واژه های ماشینی : اهانت شعبه‌ای از بانک ملی، سران دفاتر اسناد رسمی، مورد اهانت شعبه‌ای از بانک، دفاتر اسناد رسمی، دفتر خانه اسناد رسمی، سردفتر به‌سبب تظلم، ارسال نامه‌ای نسبت به اهانت، کانون سردفتران و دفتریاران، اداره امور شعب استان، بانک ملی ایران، دفتر خانه، دفتر خانه جهت امورات ثبتی، خانه جهت امورات ثبتی مشتریان، سردفتر اسناد رسمی، سرپرستی بانک ملی استان، شعب بانک ملی، ریاست محترم هیئت‌مدیره کانون سردفتران، اسناد رسمی با شعب بانکها، دفاتر اسناد رسمی با شعب، کانون در مورد اهانت، عضو محترم هیات‌مدیره بانک، ارسالی، دفتر خانه و بانک ملی، ریاست محترم کانون سردفتران، موضوع شکوائیه سردفتر، اداره، امورات ثبتی مشتریان به‌عهده بانک، سرپرستی جهت اطلاع و اقدام، سرپرستی، قرارداد

خلاصه ماشینی: "چندی پیش یکی از سران دفاتر اسناد رسمی، طی ارسال نامه‌ای نسبت به اهانت یکی از شعب بانک ملی به وی و مسائل و مشکلاتی که در این خصوص برای وی پیش آمده بود، به استمداد و تظلم از کانون پرداخت که اعضای هیئت مدیره و بخصوص ریاست محترم آن پس از وقوف کامل و اشراف لازم بر موضوع به و حمایت از وی برخاستند که در نهایت موجب حل و فصل مشکل و اعتذار اداره محترم بازرسی بانک گردید. متن برخی نامه‌هایی که موضوع را در خود منعکس دارند، جهت اطلاع همکاران، درپی درج می‌گردد: باسمه تعالی ریاست محترم کانون سردفتران و دفتریاران سلام علیکم احتراما، پیوست مکاتبات این دفترخانه با سرپرستی بانک ملی استان .... عطف به شماره 2362/4/ج - 9/12/1379 جهت اطلاع و پیگیری لازم بسمه تعالی بتاریخ 17/2/80 شماره 5/2073 جناب آقای شیخ الرئیس ریاست محترم هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران بااهداء سلام و احترام اشاره به نامه شماره 3339 مورخه 2/2/80 حضرتعالی به عنوان جناب آقای ...."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.