خلاصه ماشینی:
"در سالهای 5391 و 6391 اوانز برای سازمان امنیت کشاورزی عکاسی میکرد و زندگی روستایی آمریکایی را هم در قسمت جنوب و هم در شمال به تصویر کشید،از کشاورزان مستأجر در جنوب عکاسی کرد و این عکسها در اثر مشترک او و ایجی (به تصویر صفحه مراجعه شود) در سال 1491 یعنی اینک مردان بزرگ را گرامی بداریم،ظاهر شدند.
علاوه بر این،او از چیزهایی عکاسی کرده که دیگران در عکسهایشان از آنها اجتناب میکردند:تیرهای تلفن و سیمها،علامتهای جاده،ماشینهای در حال عبور،جارویی که به دیوار یک کلبه تکیه داده شده،و او در این امور،مقدمات یک زبان صرفا آمریکایی را میدید که به وسیله آن میتوانست (به تصویر صفحه مراجعه شود) برداشت خودش را از زندگی آمریکایی انتقال دهد.
با این حال،این ساختار کتاب است-انتخاب و ترتیب قرار گرفتن عکسها-که از آن یک اثر به شدت با اهمیت ساخته،اثری که تأثیر آن تا پنجاه سال بعد هم به شکل دادن به عکاسی آمریکایی ادامه میدهد.
رابطهای که میان این دو کتاب وجود دارد به (به تصویر صفحه مراجعه شود) هیچوجه اتفاقی نیست:فرنک در سال 2591 در نیویورک اوانز را ملاقات کرد،و آنها یک بار با یکدیگر برای یکی از سرمقالههای فورچون از ابزارهای دستی رایج عکاسی کردند.
لی فریدلندر شاید عکاس معاصری است که به لحاظ روحی،بیش از همه به اوانز نزدیک است،در حالی که هم از علاقه او به امور پیش پا افتاده و هم تواناییاش برای تغییر دادن حتی یک گوشه خیابان به یک اثر تاریخی بهره میبرد."